Sunday, November 25, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Σαββάτου
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά. Λίγο μετά την ανατολή του
ήλιου και τις καινούργιας μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λιγάκι νερό στο
πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό μέτριο διπλό σε
μεγάλη κούπα. Έφαγα και δυο κριτσίνια με λίγο κασέρι και ήπια μια κούπα γάλα
κρύο. Οκτώ η ώρα και πρωινά χάπια με ένα ποτήρι νερό. Στη συνέχεια έβγαλα
έξω στο φως της μέρας τα καναρίνια μου και τα περιποιήθηκα όπως κάθε πρωί.
Όμορφη είναι σήμερα η μέρα από νωρίς το ξημέρωμα, ήσυχη, μπονάτσα και με
λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Κλασικό Σαββάτο Φθινοπωρινό. Άνοιξα τις
μπαλκονόπορτες για να μπει στο σπίτι το φως και ο αέρας της καινούργιας μέρας.
Συμμάζεψα όπως κάθε πρωινό, το σπίτι και με παρέα την κούπα με τον καφέ κάθισα
για την πρωινή ενημέρωση από την επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα από το
Gmail και το facebook. Γύρω στις έντεκα άρχισα να γράφω για τι σελίδα μου τα
Καθημερινά και ενημέρωσα και τις σελίδες μου τις καθημερινές. Δώδεκα κτύπησε
το ρολόι, ντύθηκα καλά και κατέβηκα για τη βόλτα μου την καθημερινή, για να
περπατήσω λιγάκι. Ο καιρός είναι καλός, με λίγη συννεφιά και ήλιο κατά διαστήματα.
Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Κόσμος αρκετός από και προς πλατεία.
Τα Τραμ περνούν κάθε δέκα λεπτά με αρκετό κόσμο. Τα μαγαζιά σχεδόν άδεια από
κόσμο, Σάββατο μεσημέρι. Τόσο στην πλατεία, όσο και στην Ομήρου που είναι
ο εμπορικός δρόμος της Νέας Σμύρνης. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα στην πλατεία
μέχρι τις δυο και σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ένα
πιάτο φασολάδα με φρέσκο ψωμί, ελιές και δυο ποτήρια κρασί και στη συνέχεια
μεσημεριανή ξεκούραση για δυο ώρες, μέχρι λίγο μετά τις πέντε. Έγερση κανονική,
στην ώρα μου, λίγο μετά τη δύση του ήλιου και της μέρας. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά και λίγο μετά τις έξη κάθισα
και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Έριξα μια ματιά στα γρήγορα στην
επικαιρότητα της ημέρας του σήμερα και του αύριο και στα αθλητικά και συνέχισα
τη βραδιά ακούγοντας και γράφοντας μουσική και τραγούδια. Η βραδιά είναι πολύ
όμορφη, με ξάστερο ουρανό και φεγγαράδα, μόνο που άρχισε να κάνει κρύο και
χρειάζεται καλό ντύσιμο. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα τα
καναρίνια μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού ντύθηκα καλά και βγήκα τη βόλτα μου
τη βραδινή εδώ κοντά. Πέρασα και από τους δικούς μου, τους είπα μια καλησπέρα
και συνέχισα τη βόλτα μέχρι τις δέκα η ώρα. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα
από τα κεμπάπ και τον γύρο της γειτονιάς και πήρα για αύριο, για μεζέ, μερικά
κεμπάπ με πίτα, ντομάτα ψημένη και λίγο γύρο και γύρισα σπίτι για να συνεχίσω
τη βραδιά. Ζέστανα νερό και έφτιαξα μια κούπα τσάι και κάθισα και γράφω για
τη σελίδα μου τα καθημερινά. Έριξα μια γρήγορη ματιά στην επικαιρότητα μέχρι
αυτή την ώρα, λίγο μετά τις έντεκα, και διάβασα τα μηνύματα στο Gmail.
Έτσι πέρασε η βραδιά με γράψιμο, ενημέρωση, παρέα με μουσική και τραγούδια.
Αύριο πάλι....Κυριακή, μια άλλη μέρα, ίσως καλύτερη σαν μέρα από τη σημερινή.
Καλό ξημέρωμα.....
Τα λέμε και πάλι, λίγο μετά το καθημερινό ξημέρωμα !

No comments:

Post a Comment