Wednesday, November 21, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα σε όλους, καλό πρωινό φθινοπωρινό.
Συννεφιασμένη σήμερα η μέρα από το ξημέρωμα και με βροχή. Βρέχει από
το πρωί με την ανατολή της καινούργιας ημέρας. Σηκώθηκα και σήμερα νωρίς,
λίγο μετά τις επτά και στο σπίτι μέσα, είναι σκοτεινά ακόμη, λόγω συννεφιάς και
βροχής. Έριξα λίγο νερό στοπ πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα
τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό μέτριο διπλό. Βροχερός ο καιρός σήμερα από
το πρωί, αλλά δεν κάνει κρύο. Οκτώ η ώρα, ώρα για τα χάπια μου τα πρωινά παρέα
με ένα ποτήρι νερό. Έβγαλα τα καναρίνια μου έξω στο φως της μέρας και τα
τακτοποίησα, με καθαρισμό των κλουβιών και τοποθέτηση φρέσκιας τροφής με
λίγο μπρόκολο και δυο τρυφερά φύλλα μαρουλιού. Στη συνέχεια έκανα τις δουλειές,
τις καθημερινές του σπιτιού και κατά τις δέκα πήγα μέχρι την μικροβιολόγο μου για
μια εξέταση αίματος. Τα αποτελέσματα θα βγουν αύριο. Γύρισα στο σπίτι και συνέχισα
τις δουλειές του σπιτιού μέχρι λίγο πριν της 12 η ώρα. Ο καιρός είναι καλός τώρα
χωρίς πολλά σύννεφα στον ουρανό, με διαστήματα ήλιου. Ετοιμάστηκα και κατέβηκα
για τη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Σιγά σιγά πήγα πλατεία, έκανα
τις δουλειές μου όλες, κάθισα λίγο στην πλατεία να απολαύσω τη μέρα και κατά τις 2
από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Γιουβέτσι κριθαράκι με παρμεζάνα, ένα πιάτο κουνουπίδι με λαδάκι λεμόνι, λίγο
τυράκι, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Αυτό για μεσημεριανό φαγητό. Τρώω μια
φορά τη μέρα, κάθε μεσημέρι, λίγο μετά τις δυο η ώρα. Μεσημεριανή ξεκούραση με
δυο ώρες ύπνο και έγερση λίγο μετά τις πέντε που δύει ο ήλιος και η μέρα. Στη διάρκεια
που κοιμόμουν έβρεχε, το είδα όταν ξύπνησα που ήταν όλα βρεμένα πρόσφατα.
Λίγο μετά τις έξη, παρέα με την κούπα του καφέ, κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου
τα Καθημερινά. Συνεχίζω με την ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές και
διάβασμα τις επικαιρότητας του Σήμερα και του Αύριο. Τώρα διαβάζω τα μηνύματα
στο facebook και στο Gmail μου. Η ώρα πήγε επτά και συνεχίζω τη σημερινή βραδιά.
Καλός είναι ο καιρός, τώρα που κοίταξα από το μπαλκόνι. Μπονάτσα, με αραιή συννεφιά
στον Αττικό ουρανό, σε λίγο θα φανεί και το φεγγάρι. Οκτώ η ώρα και βραδινά χάπια
ο καιρός συνεχίζει να είναι καλός. Έβαλα μέσα τα καναρίνια στη ζεστασιά του σπιτιού.
Πριν λίγο άναψαν και τα καλοριφέρ για να ζεστάνει λίγο το σπίτι και να τραβήξει λίγο
την υγρασία. Σήμερα δεν θα βγω για βραδινή βόλτα, θα κάτσω μέσα να γράψω και να
ακούσω μουσική μέχρι τα μεσάνυχτα. Ενημέρωσα τις σελίδες μου της καθημερινές
και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Η ώρα πέρασε κοντεύει μεσάνυχτα.
Σε λίγο αλλάζει η μέρα, ίσως να είναι λίγο καλύτερη από τη σημερινή σαν μέρα.
Αύριο πάλι από το πρωί μαζί, εδώ, στα Καθημερινά.
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment