Saturday, November 17, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....




Καλημέρα και καλή Παρασκευή σε όλους......
Συννεφιασμένη σήμερα η μέρα από το ξημέρωμα, μπορεί και να βρέξει.
Κάνει και ψύχρα αρκετή και μέσα στο σπίτι. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο
πριν τις επτά, λίγο πριν την ανατολή του ήλιου. Έπλυνα τα δόντια μου και έριξα
αρκετό νερό στο πρόσωπό μου, έκανα τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό διπλό
μέτριο και έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα κρύο γάλα. Τακτοποίησα το
σπίτι λίγο, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει το φως της μέρας και ο φρέσκος δροσερός
αέρας της καινούργιας ημέρας. Με το πρώτο φως της μέρας έβγαλα το καναρίνι
έξω για να αρχίσει να τιτιβίζει όπως κάθε ημέρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και
τακτοποίησα το καναρίνι μου που με περίμενε. Λίγο πριν τις 9 πετάχτηκα μέχρι το
φούρνο τις γειτονιάς και πήρα λίγο φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό.
Γύρισα στα γρήγορα σπίτι και συνέχισα την τακτοποίηση του σπιτιού και κατά
τις δέκα κάθισα να γράψω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά, να ενημερώσω τις
σελίδες μου τις καθημερινές και να ενημερωθώ για την επικαιρότητα του Σήμερα
και του Αύριο. Κοντεύει 12 η ώρα και ετοιμάστηκα για να βγω να πάω προς την
πλατεία που έχω ορισμένες δουλειές που πρέπει να κάνω. Από πεζοδρόμιο μεριά
σιγά σιγά άρχισα τον περίπατο προς την πλατεία. Αρκετός κόσμος κυκλοφορεί
από πεζοδρόμιο μεριά από και προς την πλατεία. Τα Τραμ περνούν κάθε 10 λεπτά
σχεδόν γεμάτα προς Αθήνα και προς παραλία. Η πλατεία είναι σχεδόν γεμάτη από
κόσμο, κυρίως παιδιά του σχολείου που είναι στην πλατεία και δίπλα από το
Γήπεδο του Πανιωνίου. Πριν λίγο σχόλασαν και κάνουν βόλτα στην πλατεία.
Τα μαγαζιά όλα σχεδόν άδεια, εκτός από τα ψωμάδικα και λίγο κόσμο στα καφέ.
Έκανα τις δουλειές μου και λίγο μετά της μία επιστροφή στο σπίτι σιγά σιγά για
το μεσημεριανό φαγητό. Καλή η μέρα και η βόλτα σήμερα μόνο που έχει συννεφιά
στον Αττικό ουρανό. Μεσημεριανό φαγητό και δυο ποτηράκια κόκκινο κρασί και
στη συνέχεια μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι της πέντε η ώρα. Έγερση κανονική
στις πέντε και μισή, λίγο μετά τη δύση του ήλιου και της μέρας. Έξη ή ώρα και
νύχτωσε κανονικά, το καναρίνι κάθισε στη γωνιά του για να ξεκουραστεί και να
περάσει τη βραδιά του. Έφτιαξα ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι και κάθισα και γράφω
στη σελίδα μου τα καθημερινά και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Πριν τις οκτώ ενημέρωση από την επικαιρότητα και έβαλα μέσα και το καναρίνι
μου για να περάσει την υπόλοιπη βραδιά του μέχρι το ξημέρωμα της άλλης μέρας.
Ετοιμάστηκα, ντύθηκα καλά και κατέβηκα λίγο μετά τις οκτώ για να πάω να δω
λίγο τους δικούς μου, τι κάνουν και να τα πούμε λιγάκι, μέχρι τις δέκα και να
γυρίσω σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά μου. Επιστροφή στο σπίτι λίγο πριν τις
δέκα και παρέα με την κούπα μου με το πράσινο τσάι, κάθισα για να γράψω
στη σελίδα μου τα καθημερινά, να ενημερώσω τις σελίδες τις καθημερινές και να
ενημερωθώ για την επικαιρότητα του Σήμερα και του Αύριο. Όμορφη η βραδιά
και σήμερα, καθαρόαιμη Φθινοπωρινή με λίγη συννεφιά και αρκετή ψύχρα.
Τέλειωσα το γράψιμο για σήμερα και άρχισα να γράφω ακούγοντας μουσική
και τραγούδια από διάφορες μουσικές σελίδες. Έτσι πέρασε και σήμερα η βραδιά.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα, Σάββατο, η επέτειος του Πολυτεχνείου και η πορεία
προς την Αμερικανική Πρεσβεία.....
Καλό ξημέρωμα !

No comments:

Post a Comment