Thursday, November 15, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο



Καλό πρωινό Τετάρτης....Καλημέρα σε όλους από καρδιάς.
Λίγο πριν τις επτά ξύπνησα και σήμερα, μόλις άρχισε να ξημερώνει και
τα χρώματα της ανατολής του ήλιου φάνηκαν στην Ανατολή. Όμορφη μέρα
και σήμερα, είδα, που βγήκα για λίγο στο μπαλκόνι. Έπλυνα τα δόντια μου
έριξα αρκετό δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω, Ελληνικό μέτριο διπλό. Σήμερα έχω και μαγείρεμα για το επόμενο
τριήμερο. Γιουβαρλάκια θα φτιάξω σήμερα μέσα σε νόστιμη σάλτσα.
Λίγο πριν τις οκτώ έβγαλα έξω το καναρίνι μου για να το φροντίσω και να
αρχίσει να κινείται και να τιτιβίζει στο φως της μέρας. Πήρα τα χάπια μου και
άρχισα προετοιμασία για το μαγείρεμα το σημερινό. Μόλις τελείωσα την
προετοιμασία πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα φρέσκο ψωμί για το
μεσημεριανό φαγητό. Στα γρήγορα επέστρεψα και άρχισα το μαγείρεμα με
αρχή την πικάντικη σάλτσα. Άρχισα και ζυμώνω τα γιουβαρλάκια για να τα
έχω έτοιμα να τα βάλω στη σάλτσα που άρχισε να βράζει σε μέτρια φωτιά.
Έτοιμα τα γιουβαρλάκια με ρύζι μπασμάτι και συνέχεια στο μαγείρεμα σιγά
σιγά σε μέτρια φωτιά. Μου πήρε το μαγείρεμα, μαζί με την προετοιμασία
περίπου δυο ώρες. Η ώρα πήγε 12, πριν από λίγο κτύπησε και το ρολόι 12.
Τέλειωσα το μαγείρεμα, έβαλα φαγητό στο καναρίνι μου, φρέσκο φύλλο
από μαρούλι και λίγο μπρόκολο, καθάρισα και το κλουβί, έγραψα λίγο για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα της μέρας
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές, όλα αυτά τα έκανα στη
διάρκεια που μαγείρευα. Τώρα ετοιμάστηκα να βγω για την βόλτα μου την καθημερινή
προς την πλατεία και να κάνω ορισμένες δουλειές που πρέπει. Σιγά σιγά από
πεζοδρόμιο μεριά ανέβηκα μέχρι πλατεία. Θαύμα και σήμερα ο καιρός εδώ
στα νότια προάστια της Αττικής γης. Αρκετός κόσμος σήμερα δεξιά και αριστερά
του μεγάλου δρόμου, γιατί έχει λαϊκή αγορά κάθε τετάρτη. Όλοι κρατούν κάτι στα
χέρια τους. Εκτός από το κινητό τους. Εγώ κρατάω το κομπολόι μου. Οι πιο πολλοί
τραβούν η σπρώχνουν το καρότσι τους. Όμορφες εικόνες από πεζοδρόμιο μεριά.
Τα Τραμ και τα αυτοκίνητα μας προσπερνούν συνεχώς. Αρκετός κόσμος στη πλατεία,
που σήμερα είναι σκουπισμένη και μαζεμένα τα σκουπίδια. Τα μαγαζιά καθόλου κόσμο
παρά μόνο κόσμο έχουν όλα τα καφέ, μέσα και έξω και τα ψωμάδικα της πλατείας και
των γύρω δρόμων. Έκανα την βόλτα μου και τις δουλειές μου άνετα και λίγο μετά
τις μία άρχισα την επιστροφή για το σπίτι, για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστρέφοντας
στο σπίτι έκανα μια στάση στη λαϊκή αγορά και πήρα λίγες ντομάτες Ναυπλίου και
ένα ματσάκι σέλινο και γύρισα σπίτι από τον μέσα δρόμο που περνά παράλληλα με
το γήπεδο του Πανιωνίου και του Μίλωνα. Όμορφη ήταν η βόλτα σήμερα παρέα με
την όμορφη Φθινοπωρινή λιακάδα. Μεσημεριανό φαγητό με δυο ποτηράκια κρασάκι,
ενημέρωση από την επικαιρότητα, διάβασμα τα μηνύματά μου και μεσημεριανή
ξεκούραση μέχρι τις πέντε η ώρα. Έγερση την ώρα της δύσης του ήλιου και της μέρας.
Λίγο μετά τις πέντε. Τα πολύ όμορφα χρώματα της δύσης του ήλιου έμειναν μόνο
στον ουρανό. Ο ήλιος και η μέρα πάνε στο άλλο ημισφαίριο που τους περιμένουν.
Έξη ώρα και νύχτωσε και ήρθε το σκοτάδι μαζί με τη νυχτερινή ψύχρα. Όμορφη είναι
η βραδιά, έτσι φαίνεται προς το παρόν. Μπονάτσα και ξαστεριά στον Μπλε Ουρανό.
Επτά η ώρα και ησυχία τριγύρω, μόνο η ανάσα μου ακούγεται σιγά και ρυθμικά την
ώρα που γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά και η βραδιά συνεχίζεται κανονικά.
Οκτώ η ώρα πήρα τα χάπια μου τα βραδινά και ντύθηκα για να βγω να πάω μέχρι τους
δικούς μου να τους δω. Πριν έβαλα μέσα το καναρίνι, στη ζεστασιά του σπιτιού.
Ο Μήτσος κάθεται στη γωνιά του για να περάσει τη βραδιά του. Με περίμενε υπομονετικά.
Γύρισα νωρίς για να δω ποδόσφαιρο την Εθνική που παίζει με την Ιρλανδία στο Δουβλίνο.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα.....Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment