Sunday, November 18, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα σε όλους από καρδιάς.
Καλή και σήμερα η μέρα, αλλά με πολύ συννεφιά, της βροχής, από το ξημέρωμα.
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα λίγο μετά τις επτά, αλλά μέσα στο σπίτι είναι σήμερα
σκοτεινά, επειδή ο Αττικός ουρανός έχει συννεφιά, με μαύρα σύννεφα της βροχής.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ
μου για να πιω τον πρωινό, Ελληνικό, μέτριο διπλό. Τακτοποίησα λιγάκι το σπίτι
όπως κάθε πρωινό και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά στις οκτώ. Πάντως μέσα στο
σπίτι ακόμα δεν έχει αρκετό φως, λόγω της συννεφιάς. Έβγαλα το καναρίνι μου
έξω στο φως της μέρας, καθάρισα το κλουβί και έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο
και δυο φύλλα τρυφερά μαρουλιού. Γύρω στις εννιά πετάχτηκα μέχρι το φούρνο
της γειτονιάς και πήρα λίγο φρέσκο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Γύρισα στα
γρήγορα σπίτι για να συνεχίσω τις δουλειές μου τις πρωινές. Δέκα η ώρα και κάθισα
να διαβάσω την επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο και τα μηνύματα μου και
σε ορισμένα απήντησα κιόλας. Έγραψα λίγα λόγια πρωινά στη σελίδα μου τα
Καθημερινά παρέα με λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό. Γύρω στις έντεκα ήρθε η κόρη
μου να με δει και μου έφερε ένα ακόμα καναρίνι για δώρο και να έχει παρέα και
ο Μήτσος. Τον λέει η κόρη μου Κίτσο. Τώρα έχω τον Μήτσο και τον Κίτσο, διπλή
παρέα. Τον έβαλα στο κλουβί του που το είχα έτοιμο, έβαλα τροφή και νερό και
τον τοποθέτησα κοντά στον Μήτσο. Τα είπαμε λιγάκι με την κόρη μου και έφυγε
γιατί πρέπει να πάει για δουλειά. Εγώ κάθισα να τακτοποιήσω λιγάκι και γύρω
στις 12 βγήκα για λίγα ψώνια για το αυριανό φαγητό μου. Έχω μαγείρεμα αύριο
λίγο μετά το Κυριακάτικο πρωινό καφεδάκι. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
την πλατεία σιγά σιγά να κάνω τη βόλτα μου την καθημερινή και έκανα και τα
ψώνια μου για το σπίτι και το αυριανό μαγείρεμα. Ο καιρός βροχερός, έριξε και
μια μικρή ψιχάλα την ώρα που πήγαινα για πλατεία. Αρκετός κόσμος στο δρόμο
προς και από την πλατεία. Σαββάτο μεσημέρι και όλοι πάνε στα γρήγορα για τα
ψώνια του Σαββατοκύριακου. Λίγο μετά τις μία γύρισα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια μου που τα έχω στο μπαλκόνι της κουζίνας
και κάθισα για το μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα και πήγα για το μεσημεριανό ύπνο.
Λίγο μετά τις πέντε σηκώθηκα, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια δυο
γουλιές καφέ από τον πρωινό Ελληνικό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια να δω αν
είναι εντάξει, μια χαρά είναι και κάθισα να γράψω λίγο στη σελίδα μου τα
καθημερινά και να ενημερώσω και τις άλλες σελίδες μου τις καθημερινές.
Ο καιρός είναι πολύ καλός, μπονάτσα, Μπλε ουρανός με λίγα άσπρα σύννεφα
και φεγγαράκι στο πρώτο τέταρτο. Οκτώ η ώρα, ώρα για τα βραδινά μου χάπια
και έβαλα και τα καναρίνια μέσα, δίπλα δίπλα, για να περάσουν τη βραδιά τους
στη ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού. Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω
μέχρι τους δικούς μου να τους δω για λίγο. Όλα καλά, ήπια έναν καφέ ντε καφεΐνέ
τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και έφυγα για να κάνω
την βόλτα μου τη βραδινή εδώ κοντά που μένω. Γύρισα σπίτι στις δέκα και μισή
έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να γράψω για τη σελίδα μου τα καθημερινά.
Διάβασα τα μηνύματα και ενημερώθηκα για την επικαιρότητα και τα αθλητικά.
Ο καιρός καλός είναι, μόνο που έχει γενική συννεφιά, αυτή την ώρα, στον Αττικό
ουρανό. Όσο βραδιάζει όλο και πιο κρύο κάνει, πρέπει να είσαι καλά ντυμένος και
έξω και μέσα στο σπίτι. Πέρασε και σήμερα η βραδιά μια χαρά. Αύριο πάλι.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα, Κυριακή !
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment