Friday, November 16, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό ηλιόλουστο Πέμπτης.
Πολύ όμορφη και σήμερα η μέρα με ελαφριά ψύχρα που την μετριάζει ο ήλιος
όσο ανεβαίνει για μεσουράνηση. Ξύπνησα και σήμερα νωρίς όπως κάθε πρωινό,
λίγο μετά τις επτά. Ο ήλιος άρχισε να ανατέλλει σιγά σιγά και να ομορφαίνει με τα
χρώματα της ανατολής τον Αττικό ουρανό που τον περιμένει κάθε πρωινό.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και ετοιμάζω τον καφέ
μου τον πρωινό, Ελληνικό μέτριο διπλό. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες για να μπει
το φως της μέρας και ο Φθινοπωρινός αέρας. Προσοχή μόνο στα ρεύματα του αέρα.
Κλειστές πάντα οι πόρτες για αποφυγή κρυολογήματος . Τακτοποίησα λίγο και το
σπίτι μέχρι της οκτώ. Οκτώ η ώρα και πρωινά χάπια με ένα ποτήρι δροσερό νερό.
Τακτοποίησα και το καναρίνι όπως κάθε πρωινό. Πρώτο μου μέλημα να το βγάλω
έξω με το πρώτο φως της μέρας, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και έφαγα τρία κριτσίνια με λίγο Φουέ και κασέρι Μυτιλήνης. Πετάχτηκα μέχρι
το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα ένα μαρούλι για το φρέσκο φαγητό του
καναρινιού. Περνώντας από το φούρνο, γυρίζοντας προς το σπίτι, πήρα ένα γιαούρτη
και δυο μουσταλευριές που μόλις τις είχε βγάλει. Πρωινό συνέχεια, με λίγο γράψιμο,
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, διάβασμα τα μηνύματα και ενημέρωση
από την επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο. Λίγο μετά τις 12 ντύσιμο καλό και
βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά προς πλατεία παράλληλα του μεγάλου δρόμου που περνά
το τραμ για Αθήνα και παραλία. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία και όλοι
κρατάνε κάποια σακούλα στο χέρι τους. Κόσμος αρκετός και στην πλατεία που κάνει
τη βόλτα του η κάθεται σε κάποιο καφέ με την παρέα του. Καλός είναι ο καιρός για
αυτή την εποχή, μέσα του Νοέμβρη και είναι όμορφη η μέρα για βόλτα στην πλατεία.
Περνώντας από του Βασιλόπουλου της πλατείας, μπήκα και ψώνισα λίγα μπουκάλια
κρασί κόκκινο και ροζέ και δυο κουτιά τσάι πράσινο Κινέζικο. Κάθισα λίγο ακόμα
πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Μεσημεριανό φαγητό με δυο ποτηράκια κρασί και ένα σφηνάκι τσίπουρο. Ενημέρωση
από την επικαιρότητα και την καθημερινότητα και ξεκούραση μεσημεριανή από τις
τρεις η ώρα για δυο ώρες. Έγερση απογευματινή κοντά στις πέντε και μισή, λίγο μετά
τη δύση του ήλιου και τις μέρας. Έξη η ώρα και σκοτάδι έξω, με αρκετή ψύχρα και
συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Νυχτώνει πια πολύ νωρίς, έρχεται ο Χειμώνας. Έξη
η ώρα και χάπια απογευματινά με ένα ποτήρι νερό. Πλύσιμο τα μεσημεριανά πιάτα
και ποτήρια και παρέα με την κούπα του καφέ, του πρωινού, κάθισα να γράψω για τη
σελίδα μου, τα καθημερινά και να κάνω ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές.
Οκτώ η ώρα, πήρα τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το καναρίνι μέσα για μην κρυώνει
και ντύθηκα καλά για να βγω μια βόλτα κοντινή. Πέρασα για να πω μια καλησπέρα
στους δικούς μου και γύρισα νωρίς σπίτι πριν τις 10 για να δω το ματς μπάσκετ του
Παναθηναϊκού με τη Ρεάλ Μαδρίτης στο ΟΑΚΑ. Τελικά κέρδισε ο Παναθηναϊκός
με 79-68. Πριν λίγο τελείωσε το παιχνίδι. Ήταν μια καλή βραδιά. Γράφω λίγες
τελευταίες λέξεις για τη σελίδα μου τα καθημερινά και συνεχίζω την ενημέρωση
των άλλων σελίδων μου για να κλείσω την βραδιά, αφού πρώτα ενημερωθώ για
την επικαιρότητα μέχρι αυτή την ώρα και για τα αθλητικά. Αύριο πάλι....
Αύριο είναι μια άλλη μέρα
Καλό ξημέρωμα.....

No comments:

Post a Comment