Thursday, November 29, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημερινό ξημέρωμα.....



Καλημέρα σε όλους, Καλό ξημέρωμα, Καλό πρωινό Τετάρτης δημιουργικό.
Πολύ όμορφη σήμερα η μέρα. Ημέρα Πανσέληνου. Μπονάτσα, αλλά με λίγη
συννεφιά στον Αττικό Ουρανό. Έτσι είδα την μέρα που βγήκα πριν λίγο στο
μπαλκόνι για να συναντήσω την καινούργια μέρα, λίγο μετά την ανατολή του
ήλιου και της καινούργιας μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό μέτριο διπλό. Έφαγα
δυο κριτσίνια με δυο φέτες πάριζα και ήπια ένα ποτήρι γάλα κρύο. Στη συνέχεια
έβγαλα έξω στο φως της μέρας τα καναρίνια μου και τα τακτοποίησα να είναι
εντάξει για όλη τη μέρα. Είναι καλά και υπομονετικά και άρχισαν σιγά σιγά να
κελαηδούν όσο κρυώνει ο καιρός. Σήμερα είναι νοτιάς ο καιρός, δεν κάνει κρύο
αλλά άρχισε να συννεφιάζει σιγά σιγά. Ο Υμηττός είναι σκεπασμένος από σύννεφα.
Οκτώ η ώρα και πρωινά χάπια με ένα ποτήρι νερό. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ κάθισα και άρχισα να γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά μέχρι λίγο
μετά τις εννιά. Ενημέρωση των καθημερινών σελίδων μου, διάβασμα τα μηνύματα
μου και ενημέρωση από την επικαιρότητα του Σήμερα και του Αύριο. Ο Αττικός
ουρανός, όσο περνά η ώρα όλο και συννεφιάζει και σκοτεινιάζει η μέρα. Μπορεί
και να βρέξει, έστω και για λίγο. Η ώρα πήγε έντεκα, ντύθηκα και κατέβηκα και
με το Τραμ πετάχτηκα μέχρι την τράπεζα, την Εμπορική και πληρώθηκα τη σύνταξή
μου για το Δεκέμβρη. Δεν είχε κόσμο και τέλειωσα στα γρήγορα. Γυρίζοντας για το
σπίτι πέρασα και από το Σούπερ Μάρκετ και ψώνισα λίγα πράγματα που χρειαζόμουν
για να περάσω όλη τη βδομάδα. Γύρω στις δώδεκα επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα
αυτά που είχα ψωνίσει και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου προς την πλατεία.
Τετάρτη σήμερα και έχει στη γειτονιά μου λαϊκή για αυτό έχει κόσμο σήμερα από
πεζοδρόμιο μεριά από και προς την πλατεία. Όλοι με τα καροτσάκια στα χέρια η
τις σακούλες πηγαινοέρχονται από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη ήταν η βόλτα
και η πλατεία είχε αρκετό κόσμο. Γεμάτα τα ψωμάδικα και η λαϊκή αγορά. Κατά
τις μία επιστροφή σιγά σιγά στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Χοιρινό πράσο
σέλινο με φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί ήταν το μεσημεριανό φαγητό.
Μάζεμα τα πιατικά, έριξα και μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή
ξεκούραση. Λίγο πριν τις έξη, έγερση κανονική, πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά
και παρέα με την κούπα με λίγο από τον πρωινό καφέ, κάθισα για τη βραδινή μου
ενημέρωση από την επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο. Έγραψα λίγο και για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Λίγο πριν τις οκτώ πήρα τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα μέσα τα καναρίνια στη
ζεστασιά του σπιτιού και βγήκα σιγά σιγά να πάω μέχρι τους δικούς μου για να
τους δω και να μάθω τα νέα τους. Δεν κάθισα πολύ έφυγα πριν τις δέκα, ήρθα στο
σπίτι να δω αν όλα είναι εν τάξει και πήγα την βόλτα μου την βραδινή μέχρι την
πλατεία παρέα με την Πανσέληνο του Νοέμβρη που λάμπει στον Αττικό ουρανό
έστω και μέσα από τα σύννεφα. Επιστροφή στο σπίτι λίγο μετά τις έντεκα. Έκανα
μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα και γράφω για τι σελίδα μου τα Καθημερινά.
Ενημέρωση τις σελίδες μου τις καθημερινές και βραδινή ενημέρωση από την
επικαιρότητα του σήμερα και του αύριο. Έτσι κάπως τέλειωσε η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο είναι μια άλλη μέρα. Σε λίγο αρχίζει η καινούργια ημέρα.
Καλό ξημέρωμα σε όλους. Θα τα πούμε ξανά λίγο μετά το καθημερινό ξημέρωμα.

No comments:

Post a Comment