Sunday, November 25, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα.....Καλή Κυριακή και ηλιόλουστη....
Καλό πρωινό ξύπνημα σε όλες τις Κατερίνες του κόσμου όλου.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά τις επτά. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου
και της καινούργιας μέρας. Καλός φαίνεται ο καιρός από ότι είδα από το μπαλκόνι
που βγήκα για λίγο για να δω τι γίνεται έξω. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου τον πρωινό για να πιω. Ελληνικό μέτριο
διπλό. Έφαγα και λίγα κριτσίνια με δυο φέτες πάριζα και λίγο κασέρι, ήπια και μια
κούπα γάλα κρύο. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως τις καινούργιας μέρας.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι νερό. Περιποίηση στα καναρίνια που
περιμένουν υπομονετικά όπως κάθε πρωινό. Καθάρισμα κλουβιού και τοποθέτηση
φρέσκιας τροφής, αλλαγή του πόσιμου νερού. Στη συνέχεια τακτοποίηση του σπιτιού
όπως κάθε πρωινό και στις έντεκα η ώρα, παρέα με την κούπα του καφέ, γράφω για
τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Η ημέρα είναι πολύ όμορφη σήμερα, με καθαρό τον μπλε ουρανό
και ηλιοφάνεια που μετριάζει την Φθινοπωρινή ψύχρα. Πάντως χρειάζεται καλό
ντύσιμο για να αποφεύγουμε τυχόν κρύωμα. Εγώ πρέπει να προσέχω μην κρυώσω
ολόκληρο τον χειμώνα. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα και κατέβηκα για τη βόλτα
την Κυριακάτικη από πεζοδρόμιο μεριά για την πλατεία. Αρκετός κόσμος προς και
από την πλατεία και πολλές μαμάδες και μπαμπάδες με τα παιδιά τους. Γεμάτη
σήμερα η πλατεία και όλα τα καφέ, μέσα και έξω. Η μέρα είναι πολύ όμορφη και
δεν κάνει κρύο καθόλου. Κάθισα πλατεία, μέχρι σχεδόν τις δυο και επέστρεψα
στο σπίτι σιγά σιγά για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή στο σπίτι για φαγητό
και προετοιμασία. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια μου, μήπως χρειάζονται κάτι
και κάθισα για φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
και πήγα στο δωμάτιο για την μεσημεριανή δίωρη ξεκούραση. Λίγο πριν τις έξη
έγερση κανονική και έχει ήδη νυχτώσει. Όμορφη η βραδιά, μπονάτσα, με καθαρό
τον Μπλε Αττικό Ουρανό. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές
καφέ, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια μου να
δω αν είναι εντάξει, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα
με τον καφέ τον πρωινό, κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα καθημερινά.
Επτά η ώρα και σταμάτησα το γράψιμο γιατί πάω να δω τη Formula 1 από το
Grand Prix της Βραζιλίας, που είναι το τελευταίο της χρονιάς και σε λίγο θα
ξέρουμε ποιος θα είναι ο Παγκόσμιος πρωταθλητής. Καλή συνέχεια σε όλους.
Παγκόσμιος πρωταθλητής για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο Φέτελ.
Είναι ο καλύτερος και ο νεότερος. Του χρόνου πάλι.
Οκτώ η ώρα, βραδινά χάπια και κολλύριο για τα μάτια και συνέχεια της Κυριακάτικης
βραδιάς με βόλτα μέχρι την πλατεία για να αποχαιρετήσω την σημερινή βραδιά.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία και μέσα και έξω στα καφέ. Επιστροφή σήμερα
νωρίς στο σπίτι γιατί στις δέκα έχω να δω αθλητική Κυριακή. Επιστροφή και μόλις
ζέστανα νερό για να φτιάξω μια κούπα πράσινο τσάι και να δω μετά τα αθλητικά.
Πολύ όμορφη η βραδιά με ξάστερο τον Αττικό Ουρανό και λίγο κρύο. Αθλητική
Κυριακή και η ώρα πλησιάζει μεσάνυχτα. Αύριο είναι μια άλλη μέρα. Δευτέρα και
αρχή της καινούργιας βδομάδας. Της τελευταίας βδομάδας του Νοέμβρη και του
Φθινόπωρου. Αρχίζει πια και χειμωνιάζει.
Θα τα πούμε και πάλι λίγο μετά το ξημέρωμα
Καλό ξημέρωμα.....


No comments:

Post a Comment