Friday, November 30, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα.....
Καλό πρωινό σε όλους δημιουργικό με χαμόγελο και στυλ
Πέμπτη σήμερα και γενική συννεφιά στον Αττικό Ουρανό, αυτό είδα από
το μπαλκόνι μου που βγήκα για λίγο να δω πως είναι ο καιρός. Σκοτεινά είναι
ακόμα μέσα στο σπίτι, παρ όλο που άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει το φως
της μέρας. Οκτώ η ώρα και άναψα το φως για να βλέπω, να ρίξω λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, να πλύνω τα δόντια μου και να φτιάξω τον καφέ μου για να πιω.
Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της καινούργιας μέρας για να τα φροντίσω
μην τους λείψει τίποτα όλη την ημέρα. Και τα δυο περιμένουν υπομονετικά αυτή
την ώρα κάθε πρωινό. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό, έφαγα
ένα ακτινίδιο και ήπια λίγες γουλιές καφέ. Ώρα για λίγο συγύρισμα του σπιτιού
για να είναι όλα εν τάξει και στη θέση τους. Καλή είναι πάντως η μέρα, σαν μέρα.
Κλασική φθινοπωρινή με αρκετή συννεφιά στον ουρανό και λίγο αέρα. Κρύο δεν
κάνει, αλλά θέλει καλό ντύσιμο για να αποφεύγουμε τυχόν κρυολόγημα. Δέκα
η ώρα και παρέα με την κούπα με τον καφέ, κάθισα για την ενημέρωση, την πρωινή,
από την επικαιρότητα του χθες, του σήμερα και του αύριο. Διάβασα τα μηνύματα
από το Gmail και το facebook, ενημέρωσα τις σελίδες μου της καθημερινές και τώρα
γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά του Σήμερα. Η ώρα πήγε λίγο μετά της 11.
Ο ήλιος έστω και κατά διαστήματα δίνει φως στη σκοτεινιά της μέρας. Έβγαλε και
αέρα από τον νοτιά και έτσι δεν κάνει κρύο, αλλά πρέπει να είσαι ντυμένος καλά.
Δώδεκα η ώρα, κτύπησε το ρολόι και βγήκα να πάω τη βόλτα μου τη μεσημεριανή
από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την πλατεία. Λίγος ο κόσμος που κυκλοφορεί από και
προς την πλατεία και στην πλατεία. Τα μαγαζιά όλα άδεια. Ακόμα και τα καφέ με
πολύ λίγο κόσμο μέσα και έξω. Τα ψωμάδικα και τα κεμπάπ κόσμο καθόλου, απλά
είναι ανοικτά και περιμένουν κόσμο να μπει και να ψωνίσει. Πέρασα και από του
Χατζή το Ζαχαροπλαστείο που άνοιξε χθες στην πλατεία και ήμουν μόνο εγώ μέσα.
Έχει όμως πολύ καταπληκτικά γλυκά. Το καλύτερο εκμεκ με καϊμάκι. Και βουβαλίσιο
γιαούρτι, βούτυρο και γάλα. Έφαγα το καλύτερο γιαούρτι που έχω φάει μέχρι σήμερα.
Ψώνισα και λίγα που ήθελα για το σπίτι και επιστροφή για το μεσημεριανό φαγητό.
Χοιρινό με πράσο σέλινο, με φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά
και μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι λίγο μετά τις πέντε. Λίγο μετά τη δύση του ήλιου
και της ημέρας που πάνε στο άλλο ημισφαίριο. Έξη η ώρα και έγερση κανονικά.
Σκοτάδι έξω κανονικό, φυσάει και βρέχει σιγά σιγά συνεχώς. Ο αέρας έρχεται από
το Νοτιά γι αυτό δεν κάνει και κρύο. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια μου να δω αν είναι εντάξει, κάθονται στη γωνιά τους ήσυχα και
περιμένουν να περάσει η βραδιά τους. Παρέα με την κούπα, με τον καφέ τον πρωινό,
κάθισα να γράψω λίγο στη σελίδα μου τα Καθημερινά, μέχρι τις επτά, διάβασα τα
μηνύματα τα απογευματινά και ενημερώθηκα από την επικαιρότητα μέχρι τις οκτώ.
Έξω συννεφιά, αέρας και βροχή. Λίγο μετά τις οκτώ βρέχει συνεχώς χωρίς διακοπή.
Σήμερα θα κάτσω μέσα να γράψω , να διαβάσω και να ακούσω μουσική και τραγούδια.
Πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά με βροχή μέχρι πριν λίγο.
Αύριο πάλι λίγο μετά το καθημερινό Ξημέρωμα.
Καλό ξημέρωμα.....


No comments:

Post a Comment