Saturday, November 24, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα.....Καλό πρωινό Παρασκευής
Καθαρόαιμη Φθινοπωρινή η μέρα σήμερα μετά το ξημέρωμα. Συννεφιά και ψύχρα.
Θέλει προσοχή και καλό ντύσιμο. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά τις επτά.
Μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου και έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου για να πάρω μπρος μετά την πρωινή έγερση. Έφτιαξα τον
καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό διπλό μέτριο και ήπια τις πρώτες γουλιές.
Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα κρύο. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά με ένα ποτήρι νερό. Έβγαλα τα καναρίνια μου έξω στο φως της μέρας για
να πάρουν μπρος. Πρωινά τιτιβίσματα όπως κάθε πρωινό, μόλις με βλέπουν.
Είναι στα αλήθεια καλή συντροφιά. Περιποίηση πρωινή και αλλαγή φρέσκιας τροφής,
που την περιμένουν με υπομονή. Συγύρισμα του σπιτιού, όπως καθημερινά, μέχρι τις
δέκα και παρέα με την κούπα του καφέ κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα
Καθημερινά. Στη συνέχεια ενημέρωση από την επικαιρότητα του σήμερα και του
αύριο και διάβασμα τα μηνύματα στο Gmail και στο cacebook, όπως κάθε πρωινό.
Γύρω στις έντεκα η ώρα, έβρασα λίγο μπρόκολο, για να έχω για τη μεσημεριανή μου
σαλάτα με λαδάκι και λεμόνι. Είναι καλό και θρεπτικό. Δώδεκα η ώρα και ντύθηκα
για να κατέβω να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά για να περπατήσω λίγο
και να κάνω ορισμένες δουλειές που έχω. Τα λέμε το μεσημεράκι μετά την επιστροφή.
Και η μέρα συνεχίζεται. Όμορφη η βόλτα μέχρι πλατεία και στην πλατεία. Έκανα τις
δουλειές μου που έπρεπε, ψώνισα και για το σπίτι αυτά που ήθελα και κατά τις δυο
επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Μεσημεριανό φαγητό και στη
συνέχεια δυο ώρες μεσημεριανή ξεκούραση, μέχρι τις πέντε η ώρα. Μέχρι τη δύση
του ήλιου και τις μέρας. Καλός ο καιρός και η βραδιά, με λίγη συννεφιά και αρκετή
ψύχρα. Άρχισε και κάνει κρύο. Το κρύο έρχεται από τον Βορά, που χειμωνιάζει πια.
Έξη η ώρα και τα χάπια μου των έξη με ένα ποτήρι νερό. Έπλυνα και τα πιατικά τα
μεσημεριανά και παρέα με την κούπα του καφέ, του πρωινού, κάθισα και άρχισα να
γράφω για τη σελίδα μου τα καθημερινά. Μέχρι σχεδόν στις οκτώ ενημέρωσα και τις
άλλες σελίδες μου τις καθημερινές και έριξα και μια γρήγορη ματιά στη επικαιρότητα.
Μόλις πήρα τα χάπια μου τα βραδινά, στις οκτώ, ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω μέχρι
τους δικούς μου να τους δω για λίγο και να κάνω και μια βόλτα μικρή. Λίγο μετά τις
εννιά έφυγα από τους δικούς μου και μετά από μια μικρή βόλτα εδώ κοντά επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά στη ζεστασιά του σπιτιού. Έβαλα τα καναρίνια μέσα,
έκανα μια κούπα πράσινο τσάι, είδα τα αθλητικά στο ΣΚΑΙ και κάθισα και άρχισα να
γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά. Διάβασα τα μηνύματα στο Gmail και στο
facebook και άρχισα να ακούω και να γράφω τραγούδια και μουσική. Η ώρα πέρασε
σιγά σιγά και η βραδιά, παρέα με τα τραγούδια και την μουσική. Αύριο πάλι από
νωρίς το πρωί, λίγο μετά το ξημέρωμα...... Σαββάτο είναι η καινούργια ημέρα.
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment