Friday, November 23, 2012

Τα Καθημερινά λίγο μετά το Καθημεινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό δημιουργικό.
Φτώχεια και χρεοκοπία αυτό είναι το κοινωνικό πορτρέτο της Ελλάδας. Πως
να κοιμάμαι ήσυχα και να ξυπνάω τα πρωινά ξεκούραστος και όχι κουρασμένος.
Και σήμερα ξύπνησα νωρίς λίγο μετά τις επτά, λίγο μετά την Ανατολή του Ήλιου
και της Μέρας. Πέμπτη σήμερα και όμορφη η μέρα, χωρίς βροχή και κρύο πολύ.
Καλό αυτό, γιατί κάνουμε οικονομία στο πετρέλαιο θέρμανσης. Ανάβει το καλοριφέρ
δυο ώρες μόνο το βράδυ, μετά τις οκτώ. Καλά είναι. Εκείνη την ώρα βάζω και τα
καναρίνια μέσα που αρχίζει και ζεσταίνεται το σπίτι. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Καλή η μέρα σήμερα, σαν μέρα μόνο. Η καλή μέρα από το πρωινό φαίνεται.
Οκτώ η ώρα και πρωινά χάπια. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα
τακτοποίησα, όπως κάθε πρωινό. Με περιμένουν υπομονετικά. Προετοιμασία για
μαγείρεμα. Σήμερα έχω μαγείρεμα για το επόμενο τετραήμερο. Φασολάδα με
μπούκοβο. Είναι της εποχής και πολύ θρεπτική. Τέλειωσα την προετοιμασία και
έναρξη, μαγείρεμα, λίγο μετά τις εννιά. Τα ρύθμισα όλα και έβαλα τη φασολάδα
να γίνει σε σιγανή φωτιά. Τακτοποίησα το σπίτι όπως κάνω καθημερινά, άνοιξα
τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι το φως της μέρας και του ήλιου και κάθισα
να γράψω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά, λίγο μετά τις δέκα. Διάβασα τα μηνύματα
στο facebook και στο Gmail και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Δώδεκα σχεδόν η ώρα και η φασολάδα έτοιμη για το μεσημεριανό φαγητό. Ντύθηκα
καλά, κατέβηκα να πετάξω τα σκουπίδια και να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά που έχει όμορφη λιακάδα. Όμορφη η βόλτα μέχρι την πλατεία και
στην πλατεία. Όλα τα καφέ και τα ψωμάδικα από λίγο κόσμο. Τα μαγαζιά όλα άδεια,
κανείς δεν μπαίνει να ψωνίσει, είναι όλα ακριβά. Τα φτηνά είναι κουρέλια, κανείς
δεν τα αγοράζει. Μεσημέρι λίγο πριν τις δυο και επιστροφή στο σπίτι για το φαγητό
το μεσημεριανό. Φασολάδα η Ελληνική, με ένα κουταλάκι μπούκοβο μέσα. Φρέσκο
ψωμί, κουνουπίδι σαλάτα με τυράκι και λίγες ελιές με δυο ποτηράκια κρασί. Στη
συνέχεια δυο ώρες ξεκούραση και έγερση λίγο μετά τις πέντε. Πέντε και μισή και
άρχισε να νυχτώνει σιγά σιγά, μόνο τα χρώματα από τη δύση του ήλιου έμειναν στον
Αττικό ουρανό. Έξη η ώρα και σκοτάδι. Βραδιάζει νωρίς. Το απόγευμα είναι μέχρι
τις πέντε η ώρα. Ήπια τα χάπια μου των έξη η ώρα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
μου, που κάθισαν στη γωνιά τους για να περάσουν τη βραδιά τους και παρέα με την
κούπα του πρωινού καφέ κάθισα και γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Στη συνέχεια έκανα μια βόλτα στις σελίδες μου τις καθημερινές και διάβασα τα
μηνύματα στο facebook και στο Gmail μου. Επτά η ώρα και ακούω γράφοντας
μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες όλου του κόσμου. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά με ένα ποτήρι νερό. Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν
τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού. Κάθονται ήσυχα και τα δυο στη γωνιά τους.
Ντύθηκα καλά και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω λιγάκι και
να τα πούμε μέχρι λίγο πριν τις δέκα. Όλα καλά και επιστροφή στο σπίτι για να δω
το τέλος του παιχνιδιού του Παναθηναϊκού με την Μάριμπορ στο ΟΑΚΑ.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε τελικά με 1-0. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και τώρα
βλέπω το 3ο δεκάλεπτο του αγώνα μπάσκετ Ολυμπιακός – Εφές Ανατολού.
Ο Ολυμπιακός κερδίζει προς το παρόν με 16 πόντους διαφορά. Σήμερα δεν έχει βόλτα
βραδινή, έχει σπίτι για τα αθλητικά μέχρι τα μεσάνυχτα. Τελικά ο Ολυμπιακός
κέρδισε με μεγάλη διαφορά την Εφές. 75-53 Καλή συνέχεια.
Καλή ήταν και σήμερα η βραδιά. Αύριο είναι μια άλλη μέρα, Παρασκευή.
Καλό ξημέρωμα, τα λέμε και πάλι λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment