Thursday, November 22, 2012

Λίγο μετά το Καθημερινό Ξημέρωμα.....



Καλημέρα....Καλό πρωινό, Φθινοπωρινό αυθεντικό, έστω και βροχερό.
Περπατώντας στη βροχή με την ομπρέλα στο χέρι σήμερα από το πρωί.
Από πεζοδρόμιο μεριά. Ξύπνησα και σήμερα νωρίς το πρωί, λίγο μετά
τις επτά, με βροχή απαλή, χωρίς αστραπές και κεραυνούς. Βρέχει συνεχώς
αυτό είδα που κοίταξα από το μπαλκόνι μου όταν ξύπνησα. Το φως τις μέρας
είναι ακόμα λιγοστό μέσα στο σπίτι, άναψα το φως στην κουζίνα για να κάνω
τον καφέ μου τον πρωινό. Λίγο μετά τις επτά και μισή έφτιαξα τον καφέ μου
τον πρωινό για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Έξω βρέχει χωρίς διακοπή, σιγά
σιγά. Έβγαλα τα καναρίνια μου έξω στο φως της μέρας λίγο μετά τις οκτώ.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, πήρα τα χάπια μου τα πρωινά με ένα ποτήρι νερό και
έκανα τις δουλειές του σπιτιού, απλά τακτοποίηση. Τακτοποίησα μετά τα καναρίνια
και βγήκα στα γρήγορα και πήγα στο φούρνο του Μιχάλη για ψωμί, με την ομπρέλα
στο χέρι, πάνω από το κεφάλι. Η βροχή συνεχίζει να πέφτει απαλά και με ρυθμό.
Ο Αττικός ουρανός είναι συννεφιασμένος με σύννεφα της βροχής, μπορεί να βρέχει
όλη μέρα. Τουλάχιστον θα βρέχει σίγουρα μέχρι το μεσημέρι. Γύρισα στα γρήγορα
περπατώντας στη βροχή, είναι πολύ όμορφα αυτή την εποχή και με βροχή. Παρέα
με την κούπα του καφέ κάθισα και γράφω στη σελίδα μου τα καθημερινά για τα
σημερινά του Σήμερα και του Αύριο. Ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές
και διάβασα τα μηνύματα στο facebook και στο Gmail. Το ρολόι κτυπάει δώδεκα
και η βροχή συνεχίζει να πέφτει σιγά σιγά χωρίς διακοπές. Καλός είναι ο καιρός
δεν κάνει κρύο και ούτε έχει αέρα. Μπορεί σε λίγο να πάω πλατεία μια βόλτα με
την ομπρέλα περπατώντας στη βροχή από πεζοδρόμιο μεριά. Βρέχει χωρίς διακοπή.
Ο ουρανός είναι γεμάτος σύννεφα βροχής και εγώ σιγά σιγά από πεζοδρόμιο
μεριά παρέα με την ομπρέλα συνεχίζω για την πλατεία. Έκανα την βόλτα μου
και τις δουλειές μου και κάθισα λιγάκι στην πλατεία για να απολαύσω την βροχερή
αυτή φθινοπωρινή ημέρα. Έχει αρκετό κόσμο η πλατεία. Όλα τα καφέ και τα
ψωμάδικα έχουν κόσμο, λιγοστοί κάθονται έξω κάτω από τις ομπρέλες και πίνουν
τον καφέ τους με την παρέα τους. Όλοι κυκλοφορούν με τις ομπρέλες ανοιχτές.
Κατά τις δυο πέρασα από την Λαϊκή, Τετάρτη σήμερα, και ψώνισα λίγα που
χρειάζομαι για το αυριανό μαγείρεμα. Αρκετός κόσμος στην Λαϊκή σήμερα. Επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό και η βροχή συνεχίζει να πέφτει
χωρίς διακοπή. Πάντως όμορφη ήταν η βόλτα περπατώντας στη βροχή.
Μεσημεριανό φαγητό και μεσημεριανή ξεκούραση με δυο ώρες ύπνο, μέχρι τις
πέντε. Η ώρα κοντεύει τρεις και όλα είναι όμορφα ήσυχα και συνεχίζει να βρέχει.
Έγερση κανονικά λίγο μετά τις πέντε. Η μέρα και ο ήλιος βασίλευσαν και άρχισε
σιγά σιγά να έρχεται η νύχτα. Η μέρα, μέρα με τη μέρα μικραίνει. Χειμωνιάζει
αργά, αλλά σταθερά. Η βροχή συνεχίζει να πέφτει σιγά σιγά. Αυτό είδα πριν λίγο
που βγήκα, στις έξη η ώρα και πήγα να πάρω λίγα πράγματα για το σπίτι από το
μανάβικο τις γωνιάς και τον φούρνο τις γειτονιάς. Γύρισα στα γρήγορα στο σπίτι
με τη βροχή να συνεχίζει να πέφτει. Λίγο μετά τις έξη ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά και έβαλα μια κούπα φασόλια ξερά για να μουλιάσουν μέχρι το
πρωί, αφού τα καθάρισα και τα ξέπλυνα πρώτα. Αύριο θα φτιάξω φασολάδα με
μπούκοβο. Παρέα με την κούπα του καφέ γράφω για τη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Έκανα πριν ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και διάβασα τα μηνύματα
από το Gmail και το facebook. Η ώρα πήγε επτά και συνεχίζω τη βραδιά στο σπίτι.
Σήμερα δεν θα βγω βόλτα, γιατί θα κάτσω σπίτι να δω τον Ολυμπιακό που παίζει
απόψε με τη Σάλκε στη Γερμανία. Ευχές να πάει καλά.
Τελικά Σάλκε – Ολυμπιακός 1-0. Καλύτερη ομάδα η Σάλκε.
Αύριο πάλι τα λέμε μετά το ξημέρωμα.
Καλό ξημέρωμα......

No comments:

Post a Comment