Tuesday, November 20, 2012

Τα καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....


Καλημέρα σε όλους....Καλή βδομάδα
Δευτέρα σήμερα και αρχή της καινούργιας βδομάδας. Καλή είναι η μέρα σήμερα
σαν μέρα όμως μόνο. Τίποτα άλλο δεν είναι καλό σ αυτή τη χώρα. Τίποτα δεν
πάει καλά. Είμαστε ένα κράτος σε διάλυση. Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει τελικά.
Κανείς δεν μας λέει την αλήθεια. Πως να κοιμηθώ ήσυχα που στον ύπνο μου
με κυνηγάνε Σαμαράς και Στουρνάρας από τη μια μεριά και Βενιζέλος Κουβέλης
από την άλλη μεριά. Ξύπνησα και σήμερα νωρίς λίγο μετά τις επτά, την ίδια ώρα
με την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό για να πιω. Ελληνικό
μέτριο διπλό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με ένα ποτήρι νερό, έφαγα και λίγα
κριτσίνια με μια φέτα Φουέ και λίγο τυρί κασέρι και ήπια και μια κούπα γάλα
κρύο. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου για να αρχίζουν
να τιτιβίζουν και να κινούνται μέσα στο κλουβί. Καθαρισμός κλουβιού και τοποθέτηση
τροφής και νερού για να πάρει η μέρα μπρος. Τους έβαλα και από δυο φύλλα
τρυφερά από την καρδιά του μαρουλιού. Έβαλα και πλυντήριο για να κάνω μια
πλύση σε όσα είχα μαζέψει για πλύσιμο. Τακτοποίησα το σπίτι και το δωμάτιο που
κοιμάμαι και παρέα με την κούπα του καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα
του Σήμερα και του Αύριο. Ενημερώθηκα για τα μηνύματά μου, ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές και έγραψα για τι σελίδα μου την καθημερινή. Όλα αυτά μέχρι
της έντεκα η ώρα. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς και πήρα ένα κουνουπίδι
για να το βράσω για σαλάτα και γύρισα στα γρήγορα σπίτι. Κόψιμο, πλύσιμο και
βράσιμο το κουνουπίδι και σε 15 λεπτά έκανα σαλάτα για τις επόμενες 5 ημέρες.
Η ώρα πλησιάζει 12 και έξω έχει όμορφο καιρό και λιακάδα. Ετοιμάζομαι, ντύθηκα
καλά και κατέβηκα για τη μεσημεριανή μου βόλτα. Θα πάω μέχρι πλατεία που έχω
να κάνω και μερικές δουλειές. Όμορφη η βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά προς την
πλατεία. Μόνο που έρχονται μαύρα σύννεφα βροχής από τα βόρεια προάστια και
συννεφιάζει και εδώ σιγά σιγά. Έκανα τις δουλειές μου στην πλατεία και κάθισα
για να απολαύσω τη φθινοπωρινή Δευτέρα. Αρκετός κόσμος στην πλατεία κυκλοφορεί,
μόνο που τα μαγαζιά για ψώνια είναι άδεια. Αρκετό κόσμο έχουν τα καφέ και τα
ψωμάδικα και όχι όλα. Οι πιο πολλοί κάθονται μέσα και μόνο αυτοί που καπνίζουν
κάθονται έξω. Η ώρα πήγε μία, ώρα να γυρίσω σιγά σιγά για το σπίτι, το μεσημεριανό
φαγητό με περιμένει. Και αυτό έκανα, γύρισα σπίτι, σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά.
Έφαγα γιουβέτσι με κριθαράκι, σαλάτα κουνουπίδι, λίγο τυράκι, φρέσκο ψωμί και ήπια
δυο ποτηράκια κρασάκι κόκκινο. Έγραψα λίγες γραμμές για τη σελίδα μου τα Καθημερινά
και πήγα για τη μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις πέντε η ώρα. Έγερση απογευματινή
λίγο μετά τις πέντε η ώρα. Μετά τη δύση του ήλιου και της ημέρας. Έξη η ώρα και
άρχισε να νυχτώνει σιγά σιγά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε στο άλλο ημισφαίριο που
τους περιμένουν. Σκοτάδι κάλυψε την Αττική Γη και είναι συννεφιασμένος ο ουρανός
και ο καιρός μπονάτσα. Κρύο δεν κάνει προς το παρόν, αλλά καλό είναι να είσαι
καλά ντυμένος για να αποφύγεις κάποιο κρυολόγημα. Απογευματινά χάπια με ένα
ποτήρι νερό και πλύσιμο των πιάτων του μεσημεριανού φαγητού. Παρέα με την
κούπα του καφέ κάθισα και γράψω λίγο στη σελίδα μου τα Καθημερινά, ενημερώνω
τις σελίδες μου της καθημερινές και διαβάζω την επικαιρότητα του σήμερα και
του αύριο. Επτά η ώρα ακούω και γράφω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές
σελίδες του κόσμου όλου και η βραδιά συνεχίζεται με την ομορφιά της μουσικής
και των τραγουδιών. Οκτώ η ώρα και έξω βρέχει σιγά σιγά και εγώ πίνω τα χάπια
μου τα βραδινά με ένα ποτήρι νερό. Έτοιμος με την ομπρέλα στο χέρι κατέβηκα και
πάω βόλτα να δω τους δικούς μου. Δεν κάθισα πολύ για να μην με πιάσει η βροχή
και γύρισα σπίτι στα γρήγορα. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και συνεχίζω τη
βραδιά μου μέχρι τα μεσάνυχτα. Καλό ξημέρωμα.....Αύριο πάλι

No comments:

Post a Comment