Wednesday, November 14, 2012

Τα Καθημερινά του Σήμερα και του Αύριο.....



Τρίτη σήμερα και μια καλή, σαν ημέρα, φαίνεται η σημερινή μέρα. Κλασική
φθινοπωρινή με λίγη ψύχρα το πρωί ημέρα. Καθαρός ο Αττικός ουρανός με πολύ
λίγα σύννεφα και μπονάτσα. Αργά αργά σηκώνεται ο ήλιος για να ζεστάνει τη μέρα.
Πάντως θέλει ντύσιμο καλό και μες το σπίτι ακόμα. Επτά η ώρα και πρωινό ξύπνημα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω, Ελληνικό μέτριο διπλό. Έφαγα δυο κριτσίνια με μια φέτα Φουέ και
ένα ακτινίδιο για πρωινό. Έβγαλα το καναρίνι μου έξω λίγο πριν τις οκτώ στο φως
της μέρας που είναι αρκετό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίηση του
καναρινιού και στη συνέχεια λίγες δουλειές του σπιτιού. Πότισμα και τακτοποίηση
τις γλάστρες μου που έχω στα μπαλκόνια και άνοιγμα τις τζαμόπορτες για να μπει
στο σπίτι φρέσκος δροσερός φθινοπωρινός αέρας. Δέκα η ώρα και παρέα με την
κούπα του καφέ κάθισα για να γράψω στις σελίδες μου της καθημερινές και να
τις ενημερώσω. Διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα στο facebook και στο
Gmail μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Η ώρα όμως περνά χωρίς διακοπή
και πρέπει να κάνω και τις καθημερινές εξωτερικές δουλειές. Έτοιμος λοιπόν να
βγω καλά ντυμένος για τα ψώνια του σήμερα και του αύριο που έχω μαγείρεμα.
Καλή συνέχεια της μέρας λίγο πριν της 12 η ώρα. Πολύ καλή η μέρα σήμερα και
αρκετά ζεστή για την εποχή γιατί έχει πανέμορφη ηλιοφάνεια ο Αττικός ουρανός.
Αρκετός κόσμος προς και από την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και σιγά σιγά
κάνω και τη βόλτα μου στο μεγάλο δρόμο από δεξιά μέχρι την πλατεία. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία και από τις δυο μεριές μέσα και έξω στα καφέ. Οι μαμάδες
με τα καροτσάκια κάνουν βόλτα τα παιδιά τους και άλλες κάθονται με την παρέα
τους και λένε τα καθημερινά. Τα ψωμάδικα όλα είναι γεμάτα, πλησιάζει μεσημέρι
και ψωνίζουν για το φαγητό της ημέρας. Ο Βασιλόπουλος σχεδόν γεμάτος που
πέρασα να πάρω λίγα κρασιά για να έχω στο σπίτι που πίνω δυο ποτηράκια κάθε
μεσημέρι. Κάθισα στην πλατεία, που σήμερα ήταν σκουπισμένη επειδή τέλειωσε
η απεργία, μέχρι λίγο μετά τις μία και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου και από τη δεξιά μεριά του δρόμου γύρισα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Έριξα και μια ματιά στο καναρίνι μου να δω αν είναι εντάξει και του έβαλα
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού που του αρέσει. Στη συνέχεια έφαγα γαύρους
τηγανητούς με χόρτα παρέα με δυο ποτήρια κρασί και μάζεψα τα πιατικά και πήγα
για τη μεσημεριανή ξεκούραση με δυο ώρες ύπνο. Λίγο μετά τις πέντε, έγερση
κανονική, τακτοποίηση το σπίτι λίγο πριν βραδιάσει, και παρέα με την κούπα του
καφέ κάθισα να γράψω λίγο μέχρι της έξη που πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά.
Στη συνέχεια ακούγοντας μουσική και τραγούδια έφτιαξα τις φωτογραφίες που
έβγαλα την Κυριακή στο Φάληρο και στη Μαρίνα Αλίμου. Οκτώ η ώρα και ώρα
για τα βραδινά μου χάπια. Έβαλα το καναρίνι μου μέσα για το βράδυ, για να μην
μείνει έξω και κρυώνει και ντύθηκα καλά για να βγω τη βόλτα μου την βραδινή
νωρίς για να γυρίσω νωρίς στο σπίτι. Καλή είναι η βραδιά αλλά κάνει κρύο όχι
μόνο έξω αλλά και μέσα στο σπίτι. Γύρισα νωρίς αφού πρώτα πέρασα να πω μια
καλησπέρα στους δικούς μου. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να
γράψω λίγο για να τα μεταφέρω στη σελίδα μου τα Καθημερινά. Ενημέρωσα και
τις άλλες σελίδες μου τις καθημερινές, έριξα και μια τελευταία ματιά στην
επικαιρότητα και παρέα με λίγο ζεστό πράσινο τσάι κάθισα να ακούσω και να
γράψω μουσική και τραγούδια και να ηρεμήσω.
Αύριο είναι μια άλλη μέρα....
Καλό ξημέρωμα

No comments:

Post a Comment