Thursday, August 30, 2012

Η αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο.....



Ο Αύγουστος τελειώνει, αύριο τελευταία ημέρα του Αυγούστου με
Πανσέληνο. Αυτή την φορά ο Αύγουστος του 2012 είχε δυο φορές
Πανσέληνο, θα είμαι στο Μουσείο της Ακρόπολης, αύριο και στην
Ακρόπολη για φωτογραφικό περίπατο λίγο μετά τις 7 η ώρα.
Σήμερα από το πρωί έχει δροσιά σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες,
καλά ξύπνησα σήμερα, τα μάτια μου δεν ήταν ιδιαίτερα κουρασμένα.
Αυτό είδα την ώρα που έριχνα λίγο νερό στο πρόσωπό μου για να
ξυπνήσω τελικά και να αρχίσει η ημέρα μου με δροσιά.
Νωρίς το πρωί πριν της 9 πήγα στο γιατρό μου τον Παθολόγο που
είναι εδώ κοντά για να μου γράφει τα χάπια μου που είναι για την
χοληστερίνη, έτσι θέλει ο καρδιολόγος μου και εγκρίνει ο παθολόγος μου.
Καλά ξεκίνησε σήμερα η ημέρα από νωρίς το πρωί λίγο πριν τις επτά που
ξεκινάει κάθε πρωινό η ημέρα μου. Σήμερα έχω και μαγείρεμα να κάνω για
να έχω φαγητό για το τριήμερο μέχρι και την Κυριακή. Τον Σεπτέμβρη και
πάλι μαγείρεμα. Σήμερα κάνω κοτόπουλο κοκκινιστό με κρεμμύδια,τρίχρωμες
πιπεριές με πατάτες και θα φάω κατά τις τρεις παρέα με κρύα μπίρα και
σαλάτα βλίτα με λαδάκι λεμονάκι και ανθότυρο. Το απόγευμα έχω ραντεβού
με τον Οδοντίατρό μου για να μου δει ένα δόντι που δεν μου αρέσει καθόλου.
Κατά τα άλλα, όλα καλά, όλο λόγια ακούω και σενάρια, αποφάσεις όμως τίποτα.
Να δούμε τι θα αποφασίσουν οι μεγάλοι τελικά για την πορεία του πλοίου
που λέγεται Ελλάς με πλήρωμα τους Έλληνες που βρίσκονται ακόμα για
διακοπές έστω και λίγοι.....
Καλή συνέχεια παρέα με την αλήθεια του Σήμερα και του Αύριο

No comments:

Post a Comment