Saturday, August 25, 2012

Η αλήθεια του σήμερα και του αύριο.....

Κάθε πρωί που ξυπνάω δεν ξέρω τι θα δουν τα μάτια μου και τι θα
ακούσουν τα αυτιά μου από την καθημερινή καθημερινότητα.
Νοιώθω κουρασμένος 'οταν ξυπνάω και ετοιμάζομαι να φτιάξω
τον καφέ μου η να πιω το γάλα μου. Πριν απ όλα παίρνω και πίνω
το χάπι της πίεσης για να αρχίσει η ημέρα  και η καθημερινότητα
καλά και ήρεμα χωρίς πίεση. Κουράστηκα με όλα αυτά που ακούω
και βλέπω καθημερινά, τα ίδια και τα ίδια, χωρίς τίποτα ν αλλάζει.
Και η ζωή τραβά την ανηφόρα της καθημερινότητας και ο γολγοθάς
της ανεργίας συνεχίζεται στο δρόμο του μαρτυρίου.
Κάνει και ζέστη, έχει και καύσωνα ότι χειρότερο και περπατώ σιγά
σιγά στο πεζοδρόμιο το σκιερό για να πάω μέχρι την πλατεία.
Νοιώθω κουρασμένος από νωρίς το πρωί, κάθε πρωί, που βγαίνω για
να βρω Γιατρό Παθολόγο να μου γράψει τα φάρμακα του μήνα που
χρειάζομαι γιατί σε λίγο θα μας κόψουν την πίστωση επειδή δεν
πληρώνει πάλι ο ΕΟΠΥΥ τους Φαρμακοποιούς που έχουν δίκιο.
Μεγάλο κόλπο γίνεται με τον ΕΟΠΥΥ και τους φαρμακοποιούς
και θα συνεχίζει να γίνεται όπως γίνεται κάθε φορά, για αυτό πάντα
ξυπνάω και είμαι κουρασμένος και απογοητευμένος, δεν την μπορώ
άλλο την ανηφόρα της καθημερινής καθημερινότητας.

No comments:

Post a Comment